zaterdag 26 juni 2010

dag 11, 25/6, Moe geworden van het geklooi...

Ik begin ontzettend te balen van enerzijds de verspilde energie anderzijds de relationele problemen die beiden voortkomen uit falende internettechniek. Ik ga de trouwe dagelijkse volgers dus niet langer vermoeien en publiceer vanaf nu uitsluitend op de blog en niet rechtstreeks ook naar mailadressen. Je moet dus zelf af en toe daar maar zien of er iets is gemeld... Sorry, maar het is niet anders. Daarnaast zal ik de onvermijdelijke defecten achteraf wel gaan repareren...

3 opmerkingen:

  1. Hoi T&T, ik kan me voorstellen dat de techniek irritaties in de hand kan werken. Maar ja, het gaat natuurlijk om een lekkere vakantie voor jullie beiden en hoe leuk ik het ook vind om dagelijks een update te krijgen - dat is niet waar het om gaat. Geniet gewoon en als je een Amerikaanse pc vindt: grijp 'm!

    doeg, doeg,

    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Desnoods horen we de verhalen wel als jullie terug zijn. Geniet van 't moment!

    Veel plezier nog,

    Friso

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jullie hebben natuurlijk gelijk maar als je zoveel twechnische troep meezeult, dan verwacht je er ook iets van. Maar ja, het blijft een tick...

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.